värdelös dag.

Jag har längtat efter denna söndag hela veckan. Dels för att vi var lediga ihop ända fram till 16, då jag skulle jobba. Det är upptäckardagen så hade sett fram emot att kolla djur, gårdsbutiker och nått café. Men det ändrades fort. Sen halv 8 imorse har jag sprungit på toaletten, magsjuka på båda visen..har inte fått behålla nått alls på hela dagen. Nu har jag kunnat behålla en risifrutti sen 45min och hoppas det vänder nu. Har ont i hela kroppen och är matt. Var länge sen jag var sjuk. Så glömt hur jobbigt det faktiskt är..
 
Emil tog med tjejerna en stund till alv. Och sen åkte de till horn. Jag är ju inget roligt sällskap..är så bitter över att jag blev sjuk. Dels för man blir ju inte rik på att missa några dars jobb. Sen ville jag så gärna umgås ihop hela familjen. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men fy! Går det fortfarande!?
Krya på dig!

2015-05-24 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0