Fart fylld helg.

Denna lediga helg har jag längtat efter. I lördags morse gick jag till gymmet för ett pass kondition med Anna. Bra start på helgen. Min älskade syster Lina och hennes kille lånade med tjejerna till Kalles. Barnen blev så glada och överraskade. Emil och jag passade på att göra lite ärenden och köpa lite julklappar. Nu har vi lite kvar bara. En fika på stan fick det bli när vi hade barnvakt. Och efter att vi handlat så beställde vi pizza till middag. 
 
Så mysigt att få tända första ljuset! Och frukost hela faniljen framför tvn. Jag tog en kort löptur i regnet. Nu ska Emil åka och träna och sen blir det simhallen. Vilket barnen varit sugna på ett tag. Vi stannar till hos mina föräldrar innan jag åker till kvällens pass på gymmet. Skönt att vara igång! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0