Förkylning.

Denna vecka nådde förkylningen våra barn. Har lyckats få korta arbetspass eller reglerat så de blivit korta så barnens dagar inte blivit så långa. Har hoppat in och jobbat två extrapass i veckan. Men idag fick jag gå från jobbet då tjejerna blivit mer än bara snoriga. Pixie däckade i feber och zoey var väldigt hängig och somnade på em i soffan en stund. Vi får hoppas det lagt sig och går över fort. Annars får vi ställa in zoeys barnkalas på söndag om de inte är feberfri på lördag fm. Får hålla tummar! 
 
Annars så jobbar jag två dar till sen är jag ledig söndag. Ska bli skönt att umgås med hela familjen när Emil är hemma med. Imorgon börjar jag inte fören 4 så får gosa med tjejerna 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0