Onsdag.

Igår var vi lediga. Vi bakade lussekatter och jag målade andra lagret i hallen. Taket blir vitt där. Sen ska vi tapetsera om. Och måla om garderoben, längtar! 
 
Vi fick besök av Lina och mamma. Passade på att åka till systemet. Så gjorde jag och Pixie en ölkalender till Emil sen. Vi lyckades överraska honom :-) 
 
Nu har vi en slappar morgon. Pixie sitter med datorn och zoey på tvn. Deras julklapp som vi ska köpa varsin platta kommer nog passa morgonstunden så en annan får se nyhetsmorgon. Idag jobbar jag extra och lämnar barnen till lunchen. Skulle önska att man fick va med sina barn jämt. Gillar verkligen inte att lämna dem på förskolan. Saknar de lika fort som jag går.. Är så glad att jag jobbar som jag gör, så de kan vara hemma så mycket som vi är. Är beroende av mina älskade barn. Kommer bli tufft för mig nästa år när Pixie börjar skolan..Då kommer vi inte ses lika mycket eftersom jag har några dar med kvällar. Men så är det ju för alla. Man måste ju jobba och då är det tur att man trivs på jobbet. Och barnen får leka under tiden. 
Vår amaryllis som barnen följt med spänning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0