Bra helg.

Igår var vi i Djursdala på dop, fina Ebbe döptes. Vi åkte senare vidare till församlingshemmet i södra vi, där massor god fika fanns. 
 
Vi hann åka till folkrace 1h efter dopet, då min lillebror kommit till a final. Vi fick en liten dos av Lina. Både jag och barnen saknar henne så fort det går för många dar emellan. Nu när hon har praktik i Norrköping och bor hos sin pojkvän dröjer det lite mellan besöken. Tur det bara är 5 veckor. Och resten av kvällen satt Emil och jag i soffan med massa gott och sovande barn.
 
Idag har vi hälsat på Emils föräldrar en stund på morgonen. Vi åt frukost där. Sen har vi varit på familjegudstjänst. Pixies dafisgrupp var inbjudna till att dansa till en låt som handlade om änglar. Så de hade änglavingar och vita klänningar. Jätte duktiga och söta! Resten av dagen har vi fixat i trädgården. Emil har klippt gräset och gått med trimmen. Jag har rensat rabatterna och samlat upp allt. Barnen roade sig ute och lekte. 
Barnen valde varsin tidning i lördags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0