Ullared i onsdags.

I onsdags morse hämtade madde och ullis upp mig. Då styrde vi bilen mot ullared kl 5. Vi var inne strax efter de öppnade och ingen kö. Det var mycket folk, men inte så mycket att det blev jobbig. Härlig dag med härliga vänner! Det bästa är ju fika pauserna nästan. Jag fyllde upp en vagn på strax över 5000, skulle kunnat köpa ännu mer men fick hålla mig till budgeten. 
 
Dock så vakna jag upp med en risig känsla i kroppen. Och fick gå från jobbet efter några timmar. Mådde dåligt fredagen med och på lördagen kände jag mig piggare. Så jag missade lite jobb. Vilket lär va tråkigt nästa månad vid löning..men så är det. 
 
Igår kväll var det årsfest för laget. Väntade in Ellen och vi åkte dit lite senare. Det blev en kul kväll. Men som vanligt kan jag inte sova dagen efter fest. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0