Pallkragar.

Efter förra helgens träningspass på.söndagen blev jag sjuk. Jobbade ändå hela veckan. Men energin fanns inte där och panodil fick jag ta ibland. Typiskt att jag jämt blir hängig just när träningen kommer igång..
 
Så lät bli att träna i veckan. Gårdagen var jag ledig. Pallkragar har målats och kommit på plats i helgen. Kul! Fylla med jord och sen så småningom odla. Vi planterade även ett plommonträd i helgen. Ett äpple ska köpas med och ev ett päron senare när vi fixar vårt garage. Då måste vi nog tyvärr ta bort det som växer intill. Och antagligen del av problemet att garaget spruckit..hade sån huvudvärk igår. Så var illa tvungen att sänka tempot. 
 
Men idag vakna jag upp piggare. Så skönt! Så en hel del städning blev fixad. Sen blev det lek i simhallen i em. Vilket var belöningen om pixie var duktig vid lämning denna vecka. Och det har hon varit i två veckor nu. Sån lättnad. Hoppas det håller i sig. Avslutade helgen med ett hittas. Hoppas jag inte vaknar upp sjuk imorgon. Och belönade mig med ben och Jerry. Balans. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0