6år.

Tårtan bakad av Emils farmor.
 
Helgens sjukdomar gick över relativt fort. Zoey börjar frisk på fredagen mer eller mindre och smittfri på lördagen. Då tog dock Emil över. Jag slapp magsjukan men fick feber och förkylning. Pixie blev med förkyld. Min hosta håller i än, speciellt om nätterna. Men skönt när familjen är frisk. Dock har jag inte tränat på två veckor. Vilket känns jobbigt..nästa vecka ska jag börja lite lugnt igen. Och hoppas jag är mindre hostig och förkyld då. 
 
Pixie fyllde 6 år i tisdags. Vilken stor tjej vi har nu. Hon blev firad och fick massor av fint. En lyckad dag med andra ord och en nöjd tjej. 
 
Ons och tors har vi inte hunnit mer än jobb och förskola. Idag börjar jag 16, så vi har dagen ledig. Imorgon är det min långlördag. Och på söndag är det barnkalas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0