Gränsö.

Igår åkte min syster Lina. Mamma och jag till Västervik. Vi gick lite i affärer och lunchade på tant grön. Sen åkte vi till gränsö spa. Alla fick varsin behandling och vi kollade in relaxa. Åt supergod mat på kvällen och drack gott. Och avslutade med relaxen. En jätte härlig dag! Idag åt vi en god frukost och gick sedan till relaxen. 
 
Möttes av mina älskade tjejer hemma. Och vi fikade på goda muffins som de bakat hos sin farmor. Emil var iväg på mat med laget igår med. Så båda två tankade ny energi. 
 
I fredags gick jag och Pixie på Kalle dicot. Det var jätte uppskattat. Så denna helg har varit toppen. Och efter 3v träningsuppehåll, så ska jag träna ikväll. Som jag längtat. Testade i tis och blev värre. Men nu känner jag mig piggare, så hoppas jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0