Rubrik.

Idag på morgonen kom min syster och hennes två barn. Barnen har verkligen saknat sina kusiner. Vi har inte setts sen Pixie fyllde år. Både Pixie och zoey gillar mindre barn. Speciellt Pixie, hon leker verkligen och älskar att ta hand om dem. Så att smilla fick stanna kvar en stund själv,  då blev Pixie jätte Glad. När de åkt hem var det lagom att gå till jobbet. Har 1 söndag i månaden som jag jobbar 13-17:15. Men var hemma 17:15 för kunde stänga direkt vid 17. Vi åt mat som Emil lagade under tiden. Sen gick jag till träningen. Bara fått till 2 pass denna vecka. Verkar som jag får nöja mig med 1-2 pass istället. Jobbet, fotbollen och vardagen är nog att få ihop. Så jag får sänka önskemålet 2-3. Eftersom vi jobbar om varandra kan jag inte träna fm som jag annars har tid till. Barnen skulle inte kunna följa med. Men i vår får vi cykla lite. 
 
Nyligen börjat med hit, och så himla kul och jobbigt! Lär känns i benen imorgon. Och jag får försöka få till nån kort löptur emellan annars. Dock blir denna vecka lugn. Men hoppas jag kan träna söndagen iaf som jag bokat in mig på. 
 
Det är nog bäst att sova. Jobbar hela dagen imorgon, istället för mitt kvällspass. Så b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0