Vabb.

Eftersom jag jobbar med livsmedel. Speciellt idag. Så valde jag att vabba. Pixie och jag stack och handla strax efter 7, proviva, glass mm. Sen kunde Emil åka till jobbet. Zoey har inte ätit nått idag. Endast druckit och ätit pytte lite glass på morgonen. Hon sov även 2h o vakna med feber som försvann. Inget kräks sen tidig morgon. Bara dålig i magen på em. Febern försvann lika fort och hon piggnade efter sovningen. Jag vabbar imorgon med. 
 
Att vara hemma med ett barn som är tröttare och ett som har energi åt 3 till...ja det slutade med att Pixie fick cykla en sväng och zoey sitta i vagnen. Men hon blev sugen på lekparken hon med. Alla piggnade till efter frisk luft. Och de har lekt i em. Hoppas verkligen detta var en snabb omgång som gick över såhär fort. Och att ingen annan i familjen drabbas inom den närmsta tiden. Håller tummar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0