2016- ett nytt år.

2015 har gått fort. Ännu ett år med min fina familj. Ett år där våra barn växt och utvecklas rejält. Jag är tacksam som får följa våra älsklingar i denna dagliga utveckling. 2015 är även året där vi gått ett steg längre Emil och jag i vårt förhållande, vi köpte vårt hem. Ett eget hus har varit ett stort steg. Men vi älskar varandra så det har känts självklart att vi ska dela ett hus. Efter mycket letade hittade vi vårt hem, där vi alla känner oss hemma. 
 
Vi har pusslat ihop träning, vardags sysslor och jobb som går om varandras tider. Vardagen är ju den som är mest kämpig. Men vi jobbar som ett team och gör allt för att underlätta för den andra. Och det fortsätter vi med även detta nya år. Nya utmaningar som skolstart för Pixie väntas detta år. Även en planerad renovering för tvättstugan. 
 
Slutet av 2015 började jag träna. Och 2016 är ett år där jag planerat ska bli hälsans år. Hålla i träningen och minska soclerintaget. Just för att få en stark kropp. Vi börjar det nya året med just ett pass på gymmet.
 
Vår jul var jätte bra. Tacksam över alla i vår omgivning. Att få se sina barn så nöjda och älskade av alla gör hjärtat varmt. Nyår firades in med fina vänner och deras familj. En härlig kväll och massa god mat. Vilka vänner man har! Önskar er alla ett fantastiskt 2016! För det tänker jag ha:-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0