Att vara tacksam.

Dagen idag har gått fort. Vi har kul som vanligt varje torsdag min kollega och jag. Vi har ju sagt att bättre att ha kul och säkert i mångas ögon vara lite larviga. Men man väljer ju inställning själv, och varför inte vara positiv och glad istället. Och snäppet barnsliga, och vips är kl 16 och man slutar. 
 
Idag åt vi snabb mat. Hade skalat potatis igår kväll just för att underlätta dagens middag, potatismos och fiskpinnar... För gick direkt efter och tränade ett snabbt axelpass. Emil bytte av och åkte efteråt. Men hann hem för att natta barnen. Får dåligt samvete av att gå iväg när man varit ifrån varandra under dagen. Men imorgon börjar jag 16. Vilket är skönt då jag har tid med mina älskade barn. Vi ska starta dagen men varmt bad ihop! Men ikväll ska jag njuta av lite gott. Slappa vid tvn och lyssna på barnens sovande andetag. Och njuta av livet. Man har det bra och jag är så tacksam! Känn in nuet och tänk på att bra man har. 💕
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0