Ayurveda

Igår när jag slutade jobba åkte jag på behandling. Testade en behandlingsform som kallas Ayurveda (stavning). Väldigt annorlunda med häftig upplevelse. Känner att jag gått till en och samma i 6år och varje månad. Så blir ju lite väl dyrt. Denna jag gick till nu är verkligen inte ute efter pengar och man ska ringa och berätta hur det känns om två veckor gör att de om jag behöver igen eller inte. Finns k iaf svar på mycket. Och ska testa om hennes tips gör skillnad. 
 
Annars så var jag och tjejerna i storebro när Emil träna. Det var bara Lina och hennes kille hemma och mamma. Vi slappade och tog det lugnt. Idag kokade jag rotmos till middag. Gillar "gammal" mat och raggmunk är jag jämt sugen på! Dock får det bli lasagne gjord på kycklingfärs imorgon. 
 
Nu slappar jag i soffan efter kvällsmat och ett träningspass. Imorgon ska zoey klippa sig hos bästa frissan och på tis är det Pixies tur. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0