Bullar.

Igår hade vi sån härlig dag. Barnen lekte massor med varandra. Vi lekte ihop med såklart och det var bra humör under dagen. Vi bakade bullar och jag tog tag i min garderob (äntligen typ). Pixie beställde fiskgratäng till middag med morötter i moset. Och vi var helt enkelt hemma tills det var dags för 1h på dagis innan Emil hämta. Och passet på jobbet gick smidigt.
 
Idag ska vi ha lugnt tempo med. Barnen har verkligen varvat ner efter lovet. Men vi ska ut en sväng och kika på erikshjälpen, köpa dammsugarpåsar, (den vi använder har varit slut..) och i em när Emil kommer hem. Ska Pixie få lämna sina kalasinbjudan. De vi inte kan åka till nu, ska postas på. Sen ska vi laga zoeys favorit mat, spagetti och köttfärssås. När barnen somnat ska jag smita till gymmet. Nu när Emils fotboll drog igång igen, blev det genast svårare med tiden. Vi får dels upp och på söndag ska jag träna med. Om vi inte lyckas på till det nån mer dag i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0