Söndag

Inatt sov vi första natten i huset utan Emil. Vi har Sen vi köpte huset haft fullt upp. Det är ju alltid nått som ska fixas. Gräsklippning, skottning av snön och fix i rabatter mm. Så vi har inte hunnit göra nått annat än det vardagliga i stort sett. Så det var på tiden att Emil fick åka iväg och ha en grabbkväll. 
 
Men såklart var natten annat än bra. De kände nog på sig att vi inte var samlad trupp. Vi samsover ju fortfarande. Dock sov zoey några timmar i sin säng först. Sen tog det över en timme att natta om. Lagom till det vakna Pixie och råkade väcka zoey. Och så tog det en timme till. Men kl 6 smög jag och Pixie upp och zoey sov en timme till. 
 
Igår hade vi pjamasparty jag och tjejerna. Vi åt lördagsmys i Pixies säng och såg film på datorn. Mysigt! 
 
Idag är det kalas på schemat för hampus. Lagom till Emil kommit hem igen är det Easy line. Härlig känsla att jag har hela dagen till 16 ledig imorgon. Ledig tis och ons! Och på onsdag ska dessutom Emil va föräldraledig så blir en mysig dag i Västervik. 
 
 en liten stund slappade de. Nu är det full fart och efter mitt kaffe kör vi igång dagen ordentligt. Mina små busungar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0