Norrköping.

I tisdags på min kedja dag passade vi på att åka till Norrköping. Vi åkte redan 7, så vi var tidigt framme. Vi fikade hos Emils mormor och morfar. Vilket var trevligt. Sen åkte vi till min syster lina och primus. 
 
Vi hade inga direkta planer. Men barnen gillar ju lekparker. Då blev det picknicklunch på deras innergård med lekpark, glass i en annan park för att sen avsluta med en jätte rolig och stor lekpark. Barnen fick välja middag och det blev inte helt oväntat mc Donalds. Jätte mysig dag! Vi hann även handla endel på hm. Jag och tjejerna hittade lite som vi ville ha. 
 
Idag var det tungt att gå till jobbet. Efter flera veckors  jätte dåliga nätter sömnmässigt så sover hela familjen när jag går!! Men på söndag är det min tur för semester!!
 
Jag unnade mig en timmes massage idag. Var så välbehövligt och skönt! Thaimassage är verkligen toppen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0