Soffkväll.

Så här ser det ut i skrivandes stund. Barnen sover i soffan och zoeys raffe är med ( mjukis giraffen) 
 
Emil har varit och spelat pokal idag och de ska fira att de vann. Jag är ledig imorgon. Vilket är så skönt. Tyvärr har jag tappat träning och kost helt..fick en chock när jag vägde mig härom dagen. Så får försöka skärpa mig nu. Snart har Emil semester och jag med två v efter.. Så iaf då är det lättare. Men får börja med träningen igen. Och redan imorgon. Denna vecka har spårat ut. Men varit lite mycket tråkigheter och då tar jag oftast till godsaker tyvärr. Men man ska väl samtidigt vara nöjd. Fast lite onödigt att frossa i godsaker varje dag, speciellt på kvällar o på jobbet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0