Kattla.

Denna lediga helg som var gick så Fort! En sån mysig helg. Vi badade i lördags med samma goa gäng som vi var med på midsommarafton. Emil jag och barnen gick på sista föreställningen på bröderna lejonhjärta i lördags. Så bra!! Sen följde jag med några tjejer från jobbet till örs. Jätte rolig kväll!  Söndagen blev vi bjudna på mat hos Emils farmor. Sen åt vi korv i stugan med mamma o pappa på EM. 
 
Igår vaknade pixie upp med vattkoppor. Så igår kom Emil hem lite tidigare och bytte av mig. Idag är jag ledig och pixie har fått massa nya koppor. Tyvärr kan jag inte vabba i veckan då jag jobbar i matservis. Så Emil får vara hemma med barnen. 
Kattla var så bra gjord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0