Skönt

I lördags kväll åkte Emil iväg på en väl unnade road tripp med sin bästa vän till Norge. Jag och barnen saknade honom väldigt mycket och var glad när Jan kom hem i tis kväll. Sömnen funkade inte så bra (lite som vanligt. Men man har slutat tänka på det) men när mini vakna innan 4 och inte somnade om. Och jag jobbade kassa kväll 22:15 och barnen skulle sova borta första gången för iår. Kändes det väl inte som en ultimat laddning. Men vi tog oss igenom det och jag sov till 7:30! Skönt! Stor eloge till ensamstående. Vilket jobb de gör. 
 
Annars så har vi hängt all ledig till på alv som vanligt. Jobbat idag innan barnen hade sommarfest på dagis och pixie fick sitt efterlängtade halsband. 
 
Sprang även en kort tur ikväll. Hade energi över efter all fika! Och första träningen på över 2 veckor. Äntligen frisk för o träna så skönt! 
 
I helgen ska jag jobba på en arbetskamrats bröllop. Blir nog en kul kväll och få se all kärlek mellan alla inför deras stora dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0