Snabb helg.

Denna helg gick fort. Som vanligt när det är helg. I lördags var barnen bjudna på kalas på Kalles Leksand. Jag hann vara med en stund och passade på att köpa lunch där.  Sen bar det av mot bröllopsjobb. En em och kväll i full fart och sjukt mycket kärlek strålade från alla gäster. Så vackert! Jag hann sova några timmar innan vi förberedde för en heldag på alv. 
 
Vi gick hela familjen och fick sällskap av Lina, hennes kille och hans mamma. En jätte mysig dag. Med härliga människor. Fick dock avboka min träning. För var allt för trött. Men ny vecka och nya tag. Lyssnade in kroppen och den ville ha det lugnt. Jag har en tendens att bara köra på. Men den senaste veckan har jag känt mig allt för sliten. Tror alla års dåliga sömn och att väldigt sällan ha avlastning tar ut sin rätt. Semestern är efterlängtad! Och två veckor ihop hela familjen är så efterlängtade. Sen har vi två veckor var själva med barnen så de får 6 veckors lov innan pixies förskoleklass börjar. Eftersom hon är van med 2-3 dagar dagis i veckan och ska plötsligt ha 5 dagar skola i veckan och dessutom börja på morgonen varje dag. Lär hon bli trött..hon är ju så van vid att ha nån tidig morgon i veckan. Men taggad är hon! 
 
På fredag är det en stor dag. Då min älskade syster tar studenten! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0