Dag 6.

Idag var dag 6 på C9 som jag kör. Kände att mitt sockersug tog över lite väl. Ska inte sluta äta godsaker. Men vill lära mig att hålla det inom rimligt tex två dagar i veckan. Och lära mig vara hungrig, eller känna mig mätt med andra ord. Jag äter så ofta i förebyggande syfte. Och har så svårt att hålla humöret när jag är hungrig. Men känner mig sällan mätt vilket är jobbigt. 
 
De två första dagarna var jätte jobbiga. Eller dag 2 var väl värre. Endast lite alovera och 1Shake på pulvret som man fick med. Dock blanda jag de med mandeldryck och bär. Vilket gjorde den god. 
 
Från Dag 3 har jag fått äta ett mål mat med. Och jag har hållit det nyttigt. Och 2 Shake om dagen. Hela tiden har man möjlighet att ta från fria listan av grönsaker och frukt. Vilket har varit skönt. 
 
Idag har jag varit ledig. Men jobbar resten av påsk. Vi var en liten sväng på folkrace och fick se varsin heat av David o Anton. Tyvärr frös jag och Emil lite väl efter två timmar. Barnen var ju påklädda ordentligt. Men vi åkte hem. Blev en kvällsfika hos Emils vän Robin med familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0