Klart.

Nu är C9 över. Första dagarna gick bra,  det var från dag 6 och framåt som det blev jobbigt. Dag 8 när vi åt god mat hos Emils föräldrar, var godisskålen jobbigt att kolla på. Men stolt över att jag inte tog. Unnade mig dock desserten för var så nära i mål. Men i helgen får det nog bli lite godis. 
 
Gårdagen bytte jag ut det lagade målet mat mot frukost. Eftersom vi åt hos Emils farmor. Jätte gott och trevligt. Vi har haft en bra påsk. Jag har jobbat. Men vi har ändå haft tid att umgås. I söndags sov vi i horn till måndagen. Trevligt att träffa alla! 
 
Vaknar upp med känslan av att en förkylning håller på att bryta ut. Och nej jag vill inte. Inte kunnat träna på en månad och vill ju inte vänta ännu mer om jag skulle bli jätte förkyld med feber. Har ju längtat efter denna vecka. Då träningen kan startas igen. Så nu håller jag tummarna. Resultatet av C9 blev -2,5 kg. Så 2 kan jag väl hålla hoppas jag. 
 
Idag är vi lediga och en lekparksträff väntar strax. Sen ville barnen leka med ett syskonpar till. Så vi får se vad vi hinner med idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0