Marknad.

Vi gick ett varv på marknaden i stan. Igentlifen skulle jag vilja lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. För känner mig så vissen idag och halsen är inte bättre. Men envis som jag är så kör jag på med några Ipren.. Marknadsgodis, ballonger och de klassiska hundarna som skäller och går med batteri blev det. 
 
Pixie hade genrep med dansen. Är uppvisning imorgon. Sen kom Emils föräldrar på kaffe. Energin rann ur helt så han tog ned barnen till en lekpark så jag kan slappa nån stund. Sen får vi grillgäster:-) 
 
I två veckor höll träningen. (som vanligt) blir så ledsen att jag aldrig hinner komma igång ordentligt. Men har ju hela livet på mig och barnen börjar ju bli stora nu. Zoey fyller ju 4år i år! Och Pixie börjar förskoleklass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0